Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.
Veelgestelde vragen
Geplaatst op 5 februari 2019 in:
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.
Geplaatst op 5 februari 2019 in:
Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces, en je order wordt… Lees verder »
Geplaatst op 5 februari 2019 in:
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@webshop-outlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te… Lees verder »
Geplaatst op 5 februari 2019 in:
De bevestiging e-mail wordt automatisch door ons systeem verstuurd. Toch niet ontvangen? Kijk dan ook in je ongewenste postvak. Staat de e-mail daar ook niet in? Is er misschien een verkeerde e-mail adres in gevuld? Zoja, dan kun je ons altijd e-mailen op klantenservice@webshop-outlet.nl.
Geupload
Mislukt
|